Spolu mimo školu – 1.C

19.9.2011 - 21.9.2011

Spolu mimo školu je dvou a půl denní pobytová akce připravená ve spolupráci OS Mimoni a pedagogů GPdC Tábor. Cílem pobytu bylo umožnit žákům lépe se adaptovat na prostředí nové školy, seznámit se s novými spolužáky, třídním učitelem a vyučujícími ve třídě.

Třetího běhu se zúčastnilo 25 žáků třídy 1. C a jejich třídní učitel, na společenský večer se přijelo podívat dalších 5 pedagogů ze školy, včetně obou zástupkyň ředitele. I přes nepříznivé počasí si studenti i třídní učitel pobyt užili a déšť a zima jim náladu rozhodně nezkazily. O tom, jak se měli „hovoří“ vybrané fotografie i odpovědi studentů na anketní otázky a hodnocení třídního učitele.


Hodnocení účastníků

Zeptali jsme se účastníků, co by na kurzu změnili:

co bych prodloužil:

večerka

vašek

budíček, večerka

marcel

večerky, spánek

kamča

celej adapťák ,večerku

roxana

co bych zkrátil:

hry

monča

aktivity

kamča

nic

marcel,katka,ká­ja,markét,šár­ka,roxy

co bych přidal:

seznamovací hry (ty hry mi nepřišly moc o tom, aby jsme se seznámily)

marcel

???

kamča

od každého trochu

monča

diskotéku

ančí, katka,kája

prodloužil večerku

radek

co bych zrušil:

noční hru se zvířaty

prase

hru komu dát lék proti AIDS

pavel,marcel,kat­ka

chodit v dešti ven

monča

špatné počasí

ančí,kuba

Hodnocení třídního učitele:

Prostředí: asi docela nedávno rekonstruované ubytovací a vzdělávací středisko v Hlavatcích poskytuje komfortní bydlení, příjemné prostory pro společné aktivity i dobré zázemí pro pracovní tým, pro studenty možná dlouho nezapomenutelnou atmosféru má podkroví, ve kterém bydlí, výhodou je určitě i blízká jídelna, je to jednoznačně dobrá volba.

Organizace: organizátorům se povedlo dobře odhadnout poměr mezi délkou aktivit a délkou osobního volna, takže se tu určitě nikdo nestihl nudit, ale ani nemohl být nikdo „vyždímaný“.

Program: vhodně namíchané aktivity pohybové i psychologické, oceňuju zejména to, jak pružně organizátoři reagovali na špatné počasí.

Osobní přístup: na organizátorech bylo znát, že mají s prací s dětmi či s mládeží dost zkušeností a že je práce s nimi baví, naprosto samozřejmě a hlavně efektivně kombinovali uvolněný, přátelský přístup s důsledností.

Celkové hodnocení: ty tři dni jsou parádním startem pro studenty i pro mě, pro třídu jako už dobře sehranou partu.

Mgr. Tomáš Míka, třídní učitel 1.C